Saturday, July 24, 2010

~aku rindu sama kalian~

rindu ngn dak2 ni

***pagi2 aku dh on9....pagi ni terasa ingin melihat pic2 lme...huhuhu....satu perasaan yg akan membuat kte semua menangis keharuan....rindu nye kt teman2 lme....rindu sme kwn2 time blajar kt uitm lu....tk dpt bayangkan jika kami dapat bersua kembali....rasa2 nye time kwin fida kot....tk lme lagi nih....dah kne cari hadiah tuk fida n my best fren...aku harap korg sume berada dlm keadaan sht n walafiat....jgn nakal2 ye...wlaupun kte jauh....kte masih ada fb n hp untuk berhubung...jgn lupa kte membesar same2 selama 4 thun....wlaupun tk besar mne kn...yelah...cam syidah tu mkn pn kre nasi....zu mkn byk mne pn sekeping je....mai mkn control2...diet yg sihat lah kata kan...aku, niza n fida mkn tk igt....jnji masuk je dlm perut nih....tp pas ko kwin fida kne lah jge ek...jgn jd cm kami..klau blh ikut lah jejak mai...

jadual mkn mai(ubah sket2 sesedap ati)

6.30am: sekeping roti(high5@gardenia yg warne hijau)klau nk sdp + sosej yg kcik2 tu 3 ketul
11.30am: mkn lah jajan pape...kopok ke...ape2 je lah..buah ke
1.30pm: dh blh mkn ns dah...jgn lupe lauk n sayur(lima suap je)
5.30pm: mkn goreng pisang n kuih muih(seketul cukup)
8.30pm: mkn ns sket je klau blh tiga suap je

(amaran: jgn mkn lebih dari kul 9 n mkn pn ala kadar je)


ini lah yg aku dpt simpulkan selama pemerhatian aku trhadap jdual pemakanan mai...dia kata klau mkn nasi..5jam kemudian bru blh mkn...tp klau ko nk ikut cre ko pn tkpe...ini cdangn aku je.hehhehe....lg pn aku rse bgus gak kan....al-maklum lah dah tua....hahahhaa....mkn kne lah berjge2..buah, sayur n air suam jgn tinggal...

azza_shrif





0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates