Tuesday, July 6, 2010

~hilang~

***dah dua hari aku cari tk jmpe....rase cm tk lengkap lah plak...merata aku cari....sampai aku wat post pelik lah kt fb tu....(YA ALLAH....penantian suatu penyiksaan....bantulah daku.....(T_T))...tgok tu...cam ape je post aku tu....padahal sbb kcik je....tp bg aku besar sgt...mcm hilang diriMySpace....tk dpt byngkan klau ada org lain yg jumpe.....serabut pale otak aku pk....mintak2 tkde org len yg jumpe...mampus aku....tk pnah aku rase cmni nye kehilangan....mula2 rsenye nk wat derk je (bak kata org kte buat bodo)...tp tu bkn diri aku....so,cmni lah jd nye...asyik memikirkan nyeMySpace.....huhuhuhu...aku tk leh lah mcm ni...aku tau die ada...tp di mana?????katakan lah~.....td masa mesyuarat matematik guru besar dh usha aku....msti nk tegur pape tu..aku tau sbb ape....huhuhu...di mana????tolong daku....kali ni aku tk dpt berdiam diri.....hbs di kereta di rumah pula aku selongkar....hahahha....tp tk jumpe2....mata ni...kena tmbah lg power ni....ok2...sbr za....msti ada di mana2 tu....korg tau tk ape yg aku cari....msti tk dpt agak kn???...aku bkn hilang purse (klau hilang aku wat report polis terus wlaupn rm1 je ada)...bkn hilang jam(aku beli baru je)...bkn hilang Bo(klau bo hilang aku blh cr...Besar kot)...bkn hilang hp(blh mc)....sbnarnye aku hilang name tag aku....huhuhuhu....tu yg blh wat derk g....tp bila trsedar ank murid aku dah mula menyebut nama aku dgn tidak benar...maka terpaksa lah aku mencari nye jua.....MySpace



tu r brgnye...

P/s: aku ni biasa hilang sikat..aku akn cr sampai dpt...slalu nye tercampak dlm tong sampah....n bdk bilik aku msti tak tahan dgr rengekan aku....di sbbkn itu lah time kt matrik kwn aku(Amnani) hadiahkan aku sikat besar gedabak...kata nye kt JB je ada....sampai skang ada lg....tk hilang da....tp gigi die je yg tercabut...gara2 ank sdare dtg rumah men pe nth smpai cabut....huhuhuhu...sori ye Am...(T_T)...skang ni klau hilang aku da tau kt mne nk cari....hehehee...

azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates