Monday, July 5, 2010

~bebas~


***ape itu bebas?.....hehehe...mksdnye di sini aku sudah bebas dr dibelenggu masalah....ceh...cm besar je...hahhaha(sambil gelak guling)...em...seperti biasa setiap masalah mesti ada penyelesaiannye...tu yg aku mls pk berat2 tu....tp tkpe...sekurang2nye dpt memaksa otak ku ini dr asyik berehat sje...klau org dh lme gemuk tu....klau otak berehat???byk lemak kot....so minum lah susu dlm iklan tu(knp beruang kutub tk mkn penguin?)...hehehe...

***hari ni...kisah anak murid aku lg...korg akan dgr lah aku mengarut pasal ank murid aku ni smpai aku hbs jd guru ganti...hahaha...pdn muka korg...pagi td aku masuk kelas 6j...kelas ni agak bising(bkn bising..sgt bising)...smpai aku sndiri tk blh kawal kelas ni....agak manje jgk...berbanding kls 6K yg agak berdikari....rmai diantara mereka tk reti menjahit(termasuk lah perempuan)....mmg bagus(sambil menggeleng2kn kepala)...bkn nk blagak..aku ni kcik2 dh pndai jht wlaupn tk kms...tp mak aku punye lah puji smpai bju mak aku dlm almari pn aku gunting tuk wat seni...hahahhaa...bila mak aku nk pkai...bru perasan ada lubang(hasil kreatif aku menggunting bunga dr baju kurung mak aku)...mak aku diam je lah...bkn tu je...kain pelikat ayh aku pn jd mangsa...aku gunting ikut petak2 die....hahhaha...tgn aku ni mmg tk leh duk diam...pantang dpt gunting n pen...mmg nsb lah mak aku dpt ank cm aku....yg best nye...mak aku ni sabar je....klau tk, aku tkde lah jd mcm ni....ini semua hasil galakan BELIAU....IBU ku RATU hati Ku.....rase nk nyanyi lak....hehehhe...
ok lah...stakat ini sje coretan daku untuk kalian...dadaaaaaaa~

ibu ku



azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates