Sunday, August 1, 2010

~doa makcik2~



***pada 31 julai 2010...ampang...kakak sedara ku selamat melangsungkan pertunangan nye ngn gilang gemilang lg meriah yg bertemakan biru dan pink...tahniah kak lin!...dan disamping itu bermula lah kisah dimana makcik2 mula bertanya perihal diri ku....al-maklum lah sudah lama tidak ketemu...mcm2 lah yg dipersoalkan...termasuk lah dimana tempat aku bakal dipostingkan...aku ngn bangga nye ckp r perak n kedah....hehehe...diorg pn wat lah andaian masing2..."klau perak tu sbb dkt ngn rmh die...tp klau kedah tu agak musykil"...hahaha...aku dah agak dah tu andaian diorg....bertuah tol...sbnrnye aku pilih tmpt tu ada sbbnye...pilihan pertama: perak n pilihan kedua: kedah....sbbnye kos hidup rendah..hahaha...klau perak tu sbb dkt ngn fmly aku...klau de pape sng lah..tkde niat len pn...pada masa yg sama adalah makcik2 aku yg nakal wat2 tadah tgn mintak2 aku dpt sabah....waaaaaa~nk nangis rase nye....yg len pn amin kn lah rmai2....wawawa....siap ada yg sambung lg tu supaya aku dpt jdoh org sne....lg lah sedih....diorg pn amin lah rmai2 g....bertuah tol....so,topik utama kali ni diorg merancang nk gi bercuti n shopping klau aku dpt posting di sne....mmg sgt bertuah mkcik2 aku ni...huhuhu...harap2 lah dpt sini2 je...amin...(^_^)Y


tunangan org: kak lin

makcik2ku

make up cantik2

hantaran dr pihak lelaki

hantaran dr pihak perempuan




azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates