Monday, July 12, 2010

~tdo~


***sejak 2 minggu yg lepas aku seringkali tdo awal....nth mengapa, aku pn tak tau(pura2 bertanya)...mungkin keletihan dibuli budak2...oh! tidak mungkin sbb itu....masalah???...tak jgk sbb tdo ku begitu lena...hahaha....dan mimipi2 aku semua nye merepek...argh!pnt nye nk tafsir mimpi ni.....aku mmg slalu gitu....slalu je percya pd mimpi....mmg dlu aku slalu je bermimpi yg mungkin akan jd kenyataan...korg msti igt aku kuat berangan kn??...tak...aku tk bpe ske berangan2 ni...kdg2 je tuk hiburkan hati...aku lg suke main game dr berangan...hehehe...n yang pasti nye aku jarang tdo ptg kcuali dh tak tau pe nk wat....ptg2 aku slalu mengadap laptop sampai lebam...men game...tgok fb...klau aku bosan aku tgok tv...klau aku rajin aku akan tanda buku budak2 ni....hah!bru trigt akan budak2 ni...mintak2 lah esok diorg leh jwb paper maths....harap sgt....gud luck guys!....klau sape2 gagal....aku bg homework sampai tercabut tgn....dulik pe....aku mengajar, korg wat derk je....tp aku yakin diorg leh wat nye....insyaALLAh...

pasal tdo lg nih...tk hbs cite lg....kdg2 kn aku dh try nk tdo lewat ngn mengadap laptop ni....tp still tk leh gak....aku minum nescafe gak...tk jln dah....aku try tanda buku budak...lg lah tk leh....aku try msg2...ngntuk gak....dgr lagu pn ngntuk gak...last2 aku tdo je...mls nk pk...tp bile bgn...muka pucat...hahahaa...tk prepare nk ajar pe....pdan muka....aku harap sgt...pasni aku akan tdo pling lewat kul11....melatih diri untuk tdo lewat dgn mengisi masa terluang dgn perkara yg berfaedah....insyaAllah...BERUSAHA!(sambil berdiri menggenggam jari jemari)...

azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates