Friday, July 9, 2010

~khemah~


***"azariah!petang ni dtg tak???pukul 3 tau"....terpana seketika...hehehe...dgn penuh confidentnye...."saya dtg"....ptg ni dak2 thn 4 n 5 (pengakap) ada perkhemahan di sek keb dato' ishak....disbbkan aku ni guru pengakap...so, dgn senang hati lah aku mengesyorkan diri aku untuk mmbantu dak2 tu pasang khemah....seperti biasa...sblm pegi aku sempat lagi bermain game dan berfacebook sebentar....mne leh tinggal....hehehe...setiba nye di sana...urm...rmai budak2...cikgu??...ish2....pastu aku nmpak kak asnony melintas...die jugak yg cepat sampai....yg len...tinggal jnji je...hahhaha...ape blh buat..kami ni guru kecil...dgn pantasnye kami memilih tempat untuk memasang khemah...bwh pokok2 yg redup di tepi pagar skolah....ok kot...aku ngn kak asnony pn brehat sebentar setelah pnt mencari lokasi yg sesuai...padahal skolah tu kcik je...hahaha....tp cntik...kmas lah....setelah itu...bru lah muncul 2 3 org cikgu yg sepatotnye menghandle dak2 ni...bermula lah episod mengetuk,menggunting,mengikat,memasang khemah....aku cm biasalah...pura2 menyibukkan diri disitu....membantu mane yg ptot....amik pic je lah....hahaha....tk lah...aku wat mcm2 tau...aku ni rjin...aku tolong ikat2,ketuk2,tgok2,gunting2 n pasang2 khemah....bdk2 skolah ni agak mnje lah...sume cikgu yg kne tolong....yalah...sayang murid....dah hbs sume..aku gi r round2 jap...aku gelak sorg2 tgok khemah dak2 skolah len...mcm2 ada...yg gune plastik sampah pn ada, gne kain banner tu...ish2..bertuah tol...kre nye..ada baik nye memanje kan student ni....tk lah jd bahan gelak je....hehee




skdi


aku n kak nony yg pura2 blur



cikgu2 sibuk pasang khemah


khemah dak2 pompuan


cikgu gak yg berusaha keras


debaan raj n azim mendirikan khemah


inilah khemah ACS


khemah dak skolah len

skss



ni r banner yg aku ckp td...giant lg tuh




azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates