Saturday, July 10, 2010

~super black~



***terima kasih abah n mak.....ini lah kenderaan ke2 setelah my oren...iaitu moto kesayangan aku...skang ni sebuah keta....super black....hitam...nk dekat 2 bln rase nye...aku pn tk bpe igt sgt....yg best nye...ayah aku syg gle kt keta ni...mcm2 die taruk...aku tk kesah...asalkan ayah aku suka....td aku ngn my big bro muaz gi kdai pasangkn spoiler..dh lme ayah aku order bru sampai...blh tahan gak r besar die....tp smart(bak kata ayah aku)...annas nye idea lah yg membuatkan ayah aku order menatang tu....anas ni mmg...bodek membodek no1...untung2 dpt..tk utung tk dpt r...so, tq gak r kpd annas,adik ku..
....ape2 pn aku akan jge keta ni sebaik yg mungkin...cam aku jge brg2 aku yg len....




ni r my orenku wlaupn merah...


di saat spoiler dipasang

super black

bergaya


mutu keunggulan



azza_shrif

1 comments:

Anonymous said...

kereta baru~~~~

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates