Monday, January 18, 2010

BABY LuV BOBOY

***zorro~ selamat tinggal~ dah dkt 3 ari zorro kembali ke tmpt asalnye....selamat tinggal sayangkuMySpace...sub3(T_T)
selamat datang buat BOBOY n BABY ke villa BAWALMySpace....nenek cyg kamoo....setelah sepeninggalan zorro kami telah berbincng sesuatu...aku...syidah...n faisol....akhir nye persetujuan telah dibuat pd pagi ahad yg indah ari tu...aku, niza, mai, syidah, faisol n ,fida pergi ke bazarina~pasar tani kt stadium s.alm...kami terus kn ngn satu misi mencari pengganti zorro...maka~lahir lah BOBOY N BABY....hehehhe...cumel...BOBOY~lembut..baik...cumel...sopan....manakala BABY~rakus...cute...gebu..nkal....gelap...sume org suka BOBOY...cian BABY...huhuhu..tkpe2 nenek ada jgn risau BABY...nenek syg kamooMySpace....




zorro dalam kenangan




proses PEMILIHAN~




cara Faisol memilih...UNIK..menggunakan MULUT nye..





tanda KASIH SYG


***berita hari niMySpace....td aku niza n mai nk gi seksyen 18 beli brg...dgn mls nye kami menuju ke kereta mai~VIVA.....tetiba aku trpandang sehelai kertas putih yg hampir lusuh terkena air hjn..aku tk tau bpe lame die ada kt cermin dpn keta mai tu...Waaaa!AMARAN KERAS.MySpace....dr seorg ibu yg begitu sygkn ank nye...mungkin rmh die dpn tmpt mai parking tu kot...MARAH sgt lah tu...siap blok keta mai ngn dua keta yg len...tk bg kuar...makcik silap r...mai pakar dlm bab2 ni...dgn skil yg adaMySpace...mai mengeluarkn keta nye dari dua keta buruk yg halang dpn n blakang keta die...aku KAGUM...bijak2...tp agak bersilat gak lah minah tu dlm keta...hehee...tp mai ni nkal...pntng di halang lg die nk wat..stil jgk ada ati nk parking situ lg...seb baik td parking kt situ tk leh msuk g..klau tak mmg dpt surat CINTA lg r....klau aku..TOBAT dh....mai...mai...MySpace



surat CINTA










azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates