Tuesday, January 12, 2010

~tetamu villa BawaL~


***dah nk dkt dua ari ZORRO kt sni....MySpacebest gak...bdk2 kt rmh ni pn dah mulai ckap ngn binatang...ahhahaha..MySpaceckp sorg2...hahahah...ape2 je lah...ble tgok die je aku dh tau nape letak nme zorro...mungkin disbbkn oleh mata nye yg de lingkaran htm tu atau pn tlinga die....erm...lbh tepat lagi muka die kot...die ni cumel....MySpaceaku ske gak lyn...hehhee...tp kn de satu bende je wat aku musykil...ske tumpahkn bekas mknan tu...dah tak dpt mkn, gi mkn bekas mknan tu lak....mcm2...nsb lah ko arnab yg cumel....
dlu aku ada gak arnab nme die CICI ARISON....sdp kn nme die dak2 rmh aku bg...cumel...manje...huhuhuhu....tp mlang nye dah mati dsbbkn keracunan mknan...mcm2 kitaorg bg die mkn semase hidupnye...sedihnyeMySpace....tkpelah...aku harap die bhgia kt SANE...huhuhuhu...


ZORRO in de cage



CICI ARISON in memory



***tadi... pas blik kelas MAE kami trus menuju ke pasar mlm yg slalu nye ada tiap ari selasa kt sini...seksyen 17...tanpe berlengah lagi kami bergegas ke sana dgn harapan dpt lah beli-belah tuk perut n brg2 dapur....aku yg pasrah ni pn ikut lah diorg...yg bestnye..kami lah tetamu yg pertama tibe di sana...byk gerai yg tk bukak g...maka ngn mls nye kami pn lepak kt bas stop sementara tunggu gerai2 tu bukak...bile dah kcewa mcm2 lah tuduhan dilemparkan....sume salahkn fida sbb die yg bwk kitaorg g situ...fida lak salah kn syidah...syidah pn mengaku je lah yg die mmg nk gi situ nk beli air cendol....hahahhaa...mmg die dh beli pn air tu....sempat offer kt aku lg tu tnpe rase bersalah nye...aku minum...SEDAPMySpace...
ble dah lme duk situ cam best lak....siap dapt dgr ceramah free lagi tu.....pakcik tu pasang ceramah....erm...sblm blik sempat gak aku beli ikan lima ketul n bual epal lima bijik....duit yg syidah bg aku kt dlm kelas td tinggal seringgt je....huahuahua....beli dua brg je...budak2 ni beli mcm2 tak ckup tangn aku tgok....ape2 je lah yg diorg beli....pompuanMySpace....biasa lah....(^_^)



syidah ngn air cendol Nye...peace! fida n mai poyo



org pakar plih udang n ikan...syidah menyibuk je tu..



aku tgh blajar nk plih ikan ngn fida..eh!die yg tnye aku lah mne yg segar...(^_^)

azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates