Sunday, January 10, 2010

kali pertama...




****kali pertama nye...menceburi menatang ni...eh!bkn kali pertama kot...erm...kedua...hahahhaa..(^_^)...
bkn tak nk tulis kt blog ni tapi tu lah...bz3!!...dulu slalu gak tulis dairy...org len bce je msti lah kte marah...tu lah letak merata lagi...kn org len dh baca...msti lah nk bce...name pn dairy..klau aku jmpe pn aku bce..hahaha...(^_^)...jht2....eh!nkal2....skang ni nk tulis kt blog lak..hahhaa...bg sume bce...bkn cmtu cume nk share ngn sume cite best hdup aku ni....hehehhe..

thun 2010 ni...pmbukaan lembaran hdup yg baru....bukak buku baru...azam baru...n segala nye baru...hehehhe...spek baru..dompet baru...sluar baru...erm...azam????...(?_?)
aku ingat thn ni nk blajar rjin2 smpai mati...hahahha..klau boleh (^_^)..tapi tu lah...aku tak tau nk start dari mane...argh!alasan3!!!!!...ble lah nk insaf nih?...(T_T)..


me n my sis time antar die kt airport ari tu...(T_T)..



thn2 lepas byk mengajar aku....adik aku gi mesir...pertama kali nye brjauhn ngn org tersyg...klau dlm negara aku tak kesah pn...ni jauh Doh!....sedey...nsb bek kita dh ada teknologi trkini....leh ctct2 ngn die...hehehe..miz u dik...muah3..(T_T)..

n aku harap blog yg aku wat ni akan update setiap ari tk pn pling kurang seminggu sekali...klau tk bz lah..cehhhh!bz...huahuahaua...(^_^)...
daaaaaaaaa~



azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates