Thursday, January 14, 2010

pakli vs secret recipe....nyum2(^_^)


***seperti biasa....org mengidam...mkn chicken chopMySpace....hahhaha...si niza n mai...aku ngn syidah ikut lah...igt nk gi beli yg kt tepi jln lah(mai kata ada).....kami pn pegi lah kt tmpt trsebut...malngnyeMySpace....gerai tu dh tutp tkpn tk bukak sbb hujan tkpn tkd kot....hahahha...cian2MySpace....kempunan kwn aku nih....dgn sedihnye syidah bwk kami ke secret recipe....lme gak r nk decide nk gi mkn mne....tp stil brtenggek lme kt dpn secret recipe tu....hahhahaha....org dlm tu usha je....nk sgt mkn chicken chop last2 gi lah PAKLI....urm...dpt jgk akhir nye....aku order mee mamak n neslo ais...CEDAP!MySpace....syidah lak...roti bakar...mknan org kaya....hahhaha...




syidah ngn mknan KAYA nye


niza n mai khusyuk mkn...



sblm pegi..pnskn keta..



aku kne tinggal ngn mai n niza...smpai ati korg




pic sblm tinggalkn aku..huhuhu

***td aku ngn adik aku balkis sembang...rndu kt dieMySpace...dh lme tk sembang....blajar ckp arab ngn die....hahhaha...die cite kt sne tkd mall sgt...tkpe lah..jimat aku ckp kt die....btul tak?yg hbt nye...AJL sape yg menang pn die tau..bertuah tol adik aku ni...biasa lah....skang ni kn de internet...tak heran lah....
esok de kelas MATH sofware...eh2...ari ni lah...huhuhu...3jam...gle peMySpace...lme tol...aku tak tau lah subjek ni pasal pe tp diorg kata kne gne komputer...bdk2 rmh aku ni dh cuak je bab komputer2 ni....alergik kata nye...ahahhha...biasa r tuh...men fb blh je....bgus tol...



azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates