Sunday, January 10, 2010

AJL vs dak2 rmh aku....

***seperti biasa...klau de pape event besar kt tv...bdk2 ni jarang kesah pasal tmpt duduk...tp kali ni...de sorang mmber aku ni..(syidah fudgeberry)...die dah siap tampal VIP ~AJL~ kt kerusi kt rmh kitaorg....disebabkn dak2 len jelez...diorg tampal kt kerusi plastik yg paling SedaP kt rmh nih...sampai thap kt blakang punggung kuali yg itam tuh pn diorg taruk...cian syidah....huauhaua..(@_@)

syidah fudgeberry..(^_^)


kerusi mula2 die lekat...tgok lah...VIP konon..



hasil dengki kitaorg..hahahaa...

tp tkpe lah...klau kitaorg wat cmne pn kat die tkd lah sampai berebut2 tempat...hehehee...masih ada sifat insani dalam diri kami nih...lagi pn tkde sape nk amik tmpt die tu pn...saje je nk dengki2...dah mcm adik bradik lagi pn..hehehhee...(^_^)
sape lah yang menang kn malam ni...aku tak dpt nk agak...yelah aku bkn nye sape2 pn...ahhahaha....tp rase nye lagu2 mlm nih sedp2 n gempak...pape pn aku sokong industri tanah air kte...cayok2!!!....(*_*)

~kepada syidah....aku harap yuna ko mng...aku tau ko peminat die...dan aku sbgai sorg kwn yg bek....berdoa agar suatu ari nnti ko dpt men gitar n xpert cam die....amin....(-_-)


azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates