Friday, March 26, 2010

~Setelah Sekian Lama~


***kini baru ku berkesempatan untuk ini.....ADUH! sungguh berat tuk aku lalui ari2 mendatang.....BYK KEJE(tp mls nk wat)....ape masalah aku pn tak tau....MALAS tul nk wat....huhuhu....setiap ari aku berazam nk sambung wat ae tp ada je halangan (mmg byk kje lain pn) tuk aku teruskan PERJUANGAN ni....biar ape pn berlaku aku tetap akn cube siapkan sblm due date ae ni....CAYOK2!!!

***biar aku senaraikan kje2 aku n teman2 kne wat ek....math software nye lesson plan....set2 induction tuk MAE...article2 review...report2 ape2 lah...AE...dr. beh nye essay: one day without gravity....critic movie...n kje2 yg aku tk igt....blh plak gitu...mungkin aku terdelete jap agar terasa ringan pale ni...hahaha....HAH! test2 yg akan dtg ni pn memeningkn pale aku...(@_@)..huhu..

***lagi satu....minggu lepas last LAB....huhuhu....tiada ruang tuk bermain sudah....tiada sesi fotografi lagi.....aku suka bile waktu LAB...leh ENJOY....hehehe...even tak dapat result experiment ngn tepat tp kire BOLEH lah blagak ngn group dak2 lain....hehhee...AKU SUKE LAB.....!




muka ape ni ek??



de BARA~



baby dapat cage baru...dlm hujan tu beli nye..





last experiment



last LAB...sesi fotografi


***dalam keBIZIan aku ni....sempat lg aku berHAPPY2 ngn budak2 ni....sje je menghiburkan hati aku yg KABUT....aku tau diorg pn same....buat mai: aku bukan sengaja buli kau, tp kau je lah yg punyai tahanan yg kuat tuk aku lepaskn BANTAL busuk syidah kt pinggul ko...hehehe...maafkan lah daku TEMAN....aku tau klau aku wat kat dak2 lain mesti nangis lah...tu yang aku mls nk wat tu.....ko je lah yg tahan lasak.....sekali lg, MAAFkn aku yerk....huhuhu....

***aku tau, korg sume ni sejak akhir2 ni berpura2 senyum....senyum palsu....tp fida tk di nafi kn....senyum BAHAGIA.....hahhaahahhaa...kite trpaksa senyum biar pn iye nye pahit kn???kte kn dh last sem ni....aku tau korng sedih lagi2 byk kje kne siapkn....tk sempat nk luangkn masa bersama wlaupun satu rumah.....time ada cite NA O MEI je aku turun sambil berlari2 mengambil tempat kt dpn TV KITA tu sambil membebel "sedikit"....hahhaa....


***wat mak n abah....aja kangen bangat nk blik rmh....huhuhu....rindu nk mkn masakan mak....CEDAP nye....rindu nk borak2 n gelak2 ngn mak.....huhuhu....NK BALIK gak!!...buat BABY...maafkan NENEK ye...sejak akhir2 ni...mengabaikan kamoo...bukan sengaja...huhuhu...terima kasih ye mummy kerana membantu menjaga BABYUMMI....hehhee...


azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates