Saturday, March 27, 2010

~aku dh pandai~


***semalam aku tdo kt bawah...pnt sgt+pening pale....tdo pn atas kerusi kt dpn TV KITA....tibe2 syidah kejutkn aku...dan mmg aku terkejut...BABY pndai main gitar...serius aku TIPU...BABY siap adjust string gitar tuh...HEBAT...betol2 hebat....


baby pas jamming


BABY de gitarGULR

***topik utama...aku dh pandai "COPY".....biar lah org nk ckap pe....tapi aku mmg dah pandai dh....hehhee...dan aku cukup kagum hasil pengajaran syidah....aku syg ko....hehee...klau ada ilmu nk di share kn ngn aku lagi teruskan lah....aku NAKKK!...ilmu tuh....skang ni aku n niza sedang berusaha menyiapkan tugasan kitaorg yg BERAT tu... dgn menggunakan skill yg ada....n semangat yg jitu....insyaALLAH hasil kje nye msti GEMPAK....yo!

copy2...fmily ku cyg...

***huh!aku pas mkn cendol ni.....gi beli ngn syidah td kt seksyen 16....sedap DOH....korang patot try...mmg akan terigt2 lg2 time panas....huhuhu....CENDOL ape korang nak....sume ada...wlaupn bermcm2 jenis cendol yg ada aku tetap ske yg original/biasa(tanpa pewarna n tambahan pulut)...hehehehe...TRY LAH....(^_^)

pic hiasan...tk sempat nk amik pic nye coz dh hbs telan...

p/s: wat adik tersyg...siti balkis yg kini berada di rantauan...klau tringin mkn cendol...jemput2 lah pulang ke Malaysia...hehehe..
azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates