Wednesday, March 31, 2010

perjalanan pulang ke rumah~3beraDik~


***PAGI td...time kelas edu401....dgn tkde keje nye mengikut arahan si niza ni.....so aku pn LUKIS kn lah tuk die....wlaupn tk sama tp dpt lah gak puaskn ati si niza ni....yelah lukis time en. kamarol tgh ckp tu...aku risau je die dtg sambil merampas hasil kerja tgn aku....CUAK gak r.....tp takpe lah....die fhm kot...BUDAK2....hahahaha...

untuk shbt dari shbt

***sejak sebulan lalu hp aku(whitey) telah kehilangan salah satu keypad (7pqrs)...ada org ckp sbb aku slalu tekan huruf2 tu....hahahaha...mungkin lah kot...heehe....skang aku dah gne cover wrne pink lagi tu....syidah yg pilih.....cntik kn...syidah ni~dalam hati ada taman....hahahhaa...(^_^)...


dalam hati ada taman

transformers....wawawa~

***Esok birthday mai....itu lah sbb aku letak pic die yg CANTIK ni....mai ni seorg yg sabar....pemalu gak kdg2 ngn aku....agak tegas n berprinsip.....ada byk bju cantik(artis katakan)....suke makeup.....tp CANTIK tau....hah!yg penting die ada JLN(keta VIVA die)...wlaupn penakut nk melintas jln lu, skang ni die dh leh merempit bwk JLN(keta die) ngn BERGAYA nye....ape2 pn mai....HAPPY beCOming birthday....terawal lak aku wish....hehehe...buat zue jgk....HAPPY belated birthday....zue ni lak....muda sket dr aku....cumel....baik hati n pendiam(klau tk knal lah)....die masak sdp tau....asam pds....ape2 pn aku suke kwn ngn korng....wlaupn aku ni kuat merapu...korg lyn kn je ye....

happy belated birthday zue

esok birthday mamai(1 april 2010)
***APE? nk ponteng????? huhuhu..tu bukan aku...berDEBAR2 bila nk ponteng....aku ni penakut sket bab ponteng2 ni....klau terdesak sgt je aku ponteng....tak pn klau ada geng....hahahhaa...BAGUS tak aku ni?...td niat nye cm nk ponteng tp tak jd lah...tekad gak nk dtg kelas wlaupn lewat 30mnt....nasib baik puan tak marah....FUHHH!....tp yang malang nye...hanye 30mnt duk dlm kelas tuh....nasib APAKAH ini???tp best gak....blh aku sambung AKTIVITI aku(bukak pejabat kt BAWAL)....

ragam 3 beradik dlm perjalanan pulang ke villa BAWAL td...

p/s: mai bile nk nyanyi lagu raihanna???tak sabar rase nye...

azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates