Tuesday, March 13, 2012

cuti sekolah

    Cuti sekolah bulan MAC...
Banyak perkara nk buat sebenarnya...menanda kertas soalan(al-maklumlah baru selesai exam)...gi knduri kawin Faisol (kwn time kt UITM dulu)..mengemaskini data (hehehe tk wat lagi)...masukkn markah kt SAPs (sblm bukak sekolah)...
yey~ byk nye mende nk buat....

dhia eryna

smlm aku g melawat ank buahku yg pertama iaitu Dhia Eryna yang baru berusia 18 hari...mula2 lu aku melawat time die berusia 4 hari....kecik sgt...huhuhu...takut nk dukung...skang ni aku cuba menjadi makcik yg baik....aku pn try la dukung smlm....seram weh...tp best...die da berat sket...ske senyum sendiri (aku tk pasti tp mak ayah aku kata die tgh senyum)...selamat membesar whai dhia~

esok aku n fmly g turun pahang...wah2..bunyi cm dekat je kn...mula2 dulu igt nk konvoi dgn kwn2 tp ayah aku de meeting...terpaksa la bertolak petang....tkpe2 t kte jumpe di sane ye...Faisol...ko da nk kwin da ye...TAHNIAH!...semoga ko dpt menjadi suami  yang baik n bertanggungjawab untuk Ayuni...lme gak kn korg bercinta....akhirnya dpt jgk mendirikn MASJID...buat ayuni juge semoga menjadi isteri yg taat dan hormatkn suami....mula2 knal mamat ni time SEEDs...nth mcm mane leh rapat...PAPA kpd rabbit2ku dulu...boboy n baby...yang pasti Faisol ni mmg baik....sabar....n mesra alam...banyak lak aku naikkan saham mamat ni...hehehe...

citer pasal kertas exam lak....suke tanda kertas fizik...mmg rmai dpt A...aku wat soalan ni standard...mungkin chapter 1...senang kot...yg penting diorg blh score....setelah selesai menanda aku dapati banyak jurang perbezaan antara pelajar Cina India n Melayu....majoriti blh jawab soalan tu...cumenya blh jawab ngn betol atau tidak...pasni kena la bekerja keras untuk membantu pelajar yang lemah....CIKGU akn tolong korg jgk....jgn risau k...
usaha tangga KEJAYAAN!MySpace

untuk sains plak...masih dalam proses...tapi setelah diteliti dan dibelek kebanyakan pelajar tingkatan 1 tidak dapat menjawab kertas 2..mungkin masih kabur atau kurang didedahkan dengan soalan kertas 2...tkpe2 pasni cikgu ajar teknik menjawab ye....
bi lak..mmg tkde masalah...cume blh score cume 2 org pelajar je yang kurang menyerlah...kne la rajin2 bukak kamus pasni....wat latihan ye...

sebelum hbs cuti ni kne la berhempas pulas untuk menanda kertas korg....hehehe...
good luck za!



kertas soalan yg masih belum ditanda


azza_shrif



0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates