Sunday, March 4, 2012

semangat yang tk pernah luntur




     3 hari saya tiada di sekolah....sibuk dengan aktiviti...hari selasa dengan bola balingnya...tahniah sebab dapat jadi johan kumpulan...hari khamis masuk suku akhir....setelah berbulan berlatih n berusaha....akhirnye semua telah selesai....kagum dengan ketabahan n usaha mereka...walaupun kalah pada saat2 akhir...saya yakin awak semua pasti akan berusaha lagi tahun depan...awak semua telah membuatkan saya merasa bangga terhadap pasukan kite...jangan mudah berputus asa..biar kte bersedih sekarang....jangan masa akan datang....cayok2...


       Hari rabu saya, nani, ckgu mail n ckgu rizal bawa rombongan ke kedah....best sangat...projek pertama saya untuk tahun ini berjaya....alhamdulillah...syukur sangat2...walaupun pada mulanya byk kekangan....pada akhirnya berjaya juga ke kedah...pasni jgn segan2 nk berombongan dengan saya lagi ye....tq coz sokong saya...wat kak liza n jannah....jgn sedih tau...t kte wat rombongan kte g sme2 ye...



0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates