Tuesday, August 3, 2010

~bakal merindui anak2 muridku yg cumel2~


***Genap lah 52 hari aku berkampung di sek keb methodist ACS sitiawan....wlaupn pada mula nye agak sukar untuk menyesuaikan diri di situ...tp aku rase aku akan merindui gelagat diorg...dgn panggilan diorg yg cumel2...."cikguuuu"..kemeriahan mereka di dalam kelas...bakal merindui nye....huhhuhuhu...cikgu harap korg berjaya di dunia n akhirat...ble hari last smlm rmai yg ingin bergambar dgn ku tetapi aku agak bz dgn kelas2 n urusan lain yg patot aku selesaikan...aku jd cm artis lak...rmai yg nk kn biodata n tnda tgn ku...wawawa...best gitu....ada yg bg hadiah...thanks korg....terima kasih juga buat ckgu2 yg byk membantu aku dalam menyesuaikan diri di sana...terima kasih byk2...


kemeriahan 4j

kelab boling

pengakap

3 gadis 4b

kenakalan 4u

cenderamata dr guru besar n pihak skolah

cenderahati dr murid2 acs


azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates