Saturday, June 12, 2010

~hari pertama kerja~


azza: nk truskn ke tk nk???
ni je yg melayang2 dlm otak aku sampai skang...aku skang ni kje kt kdai topup....n aku tau tk kne langsung ngn jiwa aku...tp disbbkn aku ni byk sgt impian...terpaksalah aku sbr kn diri ni....azza ko kne sbr..ko nk mcm2...ko kne r sanggup wat pe je....asal kn duit masyuk....hahahha...mmg sah mata duitan aku ni...($_$)....bak kata org..nk seribu daya tak nk seribu dalih..n aku yakin aku akn dapat bertahan paling lme sebulan je...pastu aku akn cr kje lain...huhuhuhu...kje die tkde lah sush sgt..tunggu org beli topup...msuk kn topup n catatkn baki die...bukan susah tp aku tk ske brhdpn ngn pelbagai ragam manusia ni....klau diorg silap msuk nombor, kte gak di persalahkan....tp aku ttp tenang menghadapi ape jua masalah..yg aku tau...aku senyum....senyum za jgn tak senyum....itu lah yg slalu aku wat klau ada pakcik2 yg tak puas ati mrh aku...hahhaha..aku tk kesah..sbb bukn aku yg slh...aku ttp senyum...hahahha...senyum tk bersalah...(^_^)...bukan senang nk cari duit ni....mcm2 masalh kte akn hadapi...yg pasti kte kne tabah...bg aku, tk slh kalau aku teruskn kje ni...tp tak tau smpai ble aku blh brtahan....doakan aku dpt terus bertahan agar impian aku tercapai....aku tk sempat nk amik pic kt kdai topup tu...len kali klau aku rajin...aku amik ek...biasalah...ble blik msti pnt...tk sempat nk amik pic...terus blik rmh, igt mknan je....hahaha...LAPAR!

azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates