Saturday, May 22, 2010

~Baby lbh di Sayangi~


~dah nk dekat dua hari aku pulang ke rumah.....BEST....hehehehe...biasa lah~dilayan bagaikan puteri.....jgn Jelez....bagi sesiapa yg masih mempunyai ibu ayah n adik-beradik lg....hargailah saat indah bersama mereka....wlau ape pn yg berlaku mereka akn sentiasa di sisi kite....IGT tu!....



my family


~cerita pasal baby si arnab hitam yg comot....itu lah kata mak aku....hahahha....skang ni baby bahagia berada di sini...di sayangi oleh keluarga aku....lagi2 ayah n mak aku....rutin aku setiap pg lu kne isi air n mknan kt bekas die.....skang ni ayah n mak aku yg wat sume tu.....brtuah tol aku ni...aku kini tidak perlu risau pasal baby lg sbb dh ada yg jge....baby lebih disayangi di sini.....hehehhee.....aku lagi suka kot....


baby kini di perak


azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates