Sunday, February 7, 2010

sedey


***Tadi aku trun gi bwah....aku tgok boboy dh tkdeMySpace....huhuhuhu...syidah bg boboy kt papa....tkpe lah...mungkin tu yg trbaik tuk boboy....BOBOY syg...kte byk kenangan....sayang kamoo~
nenek tau...papa msti jge kamu elok2 kn???hepi2 lah kamoo di sana.....

Boboy de smart rebit

***minggu ni je aku dah bz ngn mcm2 mende....project sini sne....ae...spss...mcm2 DOH!pnt2...tenSION!MySpace....so...ngn sume org aku nk cari pasal...tkpe lah...harap2 korang faham kn?....sbb korang pn cm aku gak...hahhahaha....tak leh tipu...KITE SERUPE....
jumaat ari tu wat experiment pasal TTL/CMOS...ape menatang tu???hahahaa...die mcm labah2 kaki byk...kitaorg just gne yg basic je...IC4081....ada 14kaki je....aku ngn niza cm biasa lah....xcited gle...klau makmal je kami mesti xcited..sbb nye leh hepi2 kt lab ni...hehhehee....percubaan pertama kami gagal menyalakan LED berwarna putih....dgn usaha n semangat yg ada aku n niza cabut blik sume wire2 yg ada n berserabut tu....tgok blik circuit kt lab manual...satu2 kami sambungkan wire2 ngn harapan blh menyala LED tu....tp nsb kami ternyata malang LED masih tdk mnyala....hampir berputus asa.....TIBE2....YEY!menyalaMySpace......huhuhuhu...BIKIN pnas telinga kami dgr.....aku ngn niza try gi kali ni atas nasihat abg JEN.....OWH...kami tak wat ground rupe nye.....so....cabut2 balik wire2 tu....sambung2....cucuk2....nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....BERJAYA!MySpace....YEY!we can do it!...aku dh agak dh.....kami mesti leh nyalakan LED tu nye....thanks abg JEN....TQ so much~



YEY!dah menyala...


fida n syidah khusyuk


mai n zu...BERUSAHA!


time ni masih TAK DPT nyalakan lagi tp senyum je lah~

***lagi satu nk cite pasal TV kt villa BAWAl ni....dah semakin kecik layar nye....mula2 igt mmg semula jd gitu....al-maklum lah dh lme tak blik rmh ni....ble di usha2 gi...mmg btol lah TV kami semakin mengecil....hahahha...tkpelah dh last sem lg pn....nk meletup pn tkpe....eh!jagn lah....leh jd sentimental value kt villa ni....



TV Villa BAWAL




azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates