Wednesday, February 24, 2010

LepaskaN akU....


***Lme nye....cpt lah hbs sem ni....tak sbr.....pnt lah sem ni...byk tol yg aku merungut ni....BERAT...hahaha...dlm sejarah aku n niza menjadi presenter ttp dlm 3 hari ni......dak2 kelas dah bosan tgok muka kitaorg....takpe lah~sem ni je nk tgok muka kitaorg...pasni msti rindu nk tgok....huhuhuhu.....boleh ke aku hbs kn sem ni ngn jaya nye???....InsyaALLAH....aku BOLEH....

***bAbY dah besar....besar gler....mkn byk.....ini lah hasil peninggalan time rye cine ari tu....tunang mizi yg jage kn...bgus2....sekurang2 nye baby tu mmbesar gak....hahahhaa....



baby n boboy

dak ed228

ceria

***td gi mkn kt lilin sme2....cite punye cite....adalah touching2 sket.....sdey....cmne lah pasni....msti dah jauh2 sume....klau rndu pn....msg2 je....tkpn comment2 kt fb je...dh tkde gurau2 usik2 g.....huhuhuhu...

dak2 BAWAL


***ape2 pn aku harap pasni kami dpt ctc g satu same len.....jangan ada jurang antara kami...n fida~klau jmpe t jgn malu2 eh....hahhaha

azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates