Tuesday, April 13, 2010

~Dinner~


pic hiasan...slalu meja dinner cmni

***MySpacelme sungguh aku tk masuk sni....jenguk je kejap...nk tulis tp cm tkde mase je....padahal ada je....tp mls....mlm ni ada dinner....ble ada dinner aku teringat kn Dhuha, mia n sham....roommate aku time kt matrik lu....hahahaha...MySpacerndu nye kt diorg....mia, die dh jnji nk make up kn aku ble aku nk kwin t....aku igt lagi....time nk dinner lu die beria sruh aku make up....dhuha lah paling vouge skali....siap tempah baju lagi tu....wrne htm....time tu mia ngn DHuha lah org yg pling tk sng duduk....siap wat mock make up nk g dnner lagi tu....hahahha....aku ngn sham jd pengkritik je....lagi bgus....skang ni dhuha de ngn aku kt sini cume die amik electrical engineering n mia ngn sham de kt USM..bgus tol..kami berpecah berdua2....yg penting kami prnh ada kenangan bersme di matrik lu.....skang ni cite dnnr kt sni lak....aku igt lain tp sme je...klau name nye pompuan.....fhm2 je lah...sume nye klau blh nk baru...bergaya.....hahhahaa...aku pn sme gak...cume kali ni aku mls...tkde duit...no money no talkMySpace....hehehehe..ni dnnr last kami kt sni....aku harap dnnr kali ni jd kenangn yg indah wat kami....kwn2 klau kte jauh nanti jgn lupe satu same lain ye....sob...sob...sob(T_T)....k, lah nk wat kje lain...t klau dh ada pic dnnr t aku upload ek....daaaaaaaa~


azza_shrif

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates